ПОЛІТИКА

Кабельна мережа «Ланет» припинила співпрацю з «Першим незалежним» через зміну власника телеканала

Кабельна мережа «Ланет» припинила співпрацю з телеканалом «Перший незалежний» через зміну його власника. Про це йдеться в опублікованій 1 березня заяві «Ланет».

«З 26 лютого 2021 року трансляцію телеканала «Перший незалежний» в мережі кабельного цифрового телебачення припинено. Мережа «Ланет» розірвала договір про співпрацю з каналом у зв’язку зі зміною кінцевого бенефіціара телеканала», – ідеться в повідомленні.

У «Ланет» вважають, що повідомлення контрагента про зміни у структурі власності, відповідний перегляд умов співпраці та переоформлення договору є необхідними вимогами, які телеканал намагався обійти після зміни свого керівництва.

«Ми розуміємо, що відпрацьована схема скупки медіаактивів із налагодженими договорами дистрибуції та ліцензіями дозволяє швидко запустити медіаресурси, зокрема пропагандистські. Але ми дотримуємось чіткої позиції проти використання цієї можливості з метою завдання шкоди безпеці медіапростору України. А також закликаємо колег по ринку відповідально ставитись до підбору партнерів для співпраці та не продовжувати співробітництво з подібними ресурсами», – підкреслили в «Ланет».

Співробітники телеканалів «112 Україна», ZIK, NewsOne, що потрапили під санкції РНБО і яких пов’язують з головою політради ОПЗЖ Віктором Медведчуком, вийшли 26 лютого в ефір на каналі «Перший незалежний». 25 лютого у львівського каналу змінився власник, ним стало ТОВ «Медіахолдинг «Новини», яке створили 100 працівників заблокованих каналів.

За годину канал від’єднали від мовлення на супутнику, а згодом і в кабельних мережах, він продовжив мовлення в інтернеті. В ефірі й соцмережах телеканала повідомили, що провайдери та супутникові оператори отримали вимогу від СБУ не надавати йому жодних послуг.

Президент України Володимир Зеленський увечері 2 лютого ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони про застосування санкції проти нардепа від «Опозиційної платформи – За життя» Тараса Козака та телеканалів, які йому належать.

Санкції передбачають позбавлення ліцензії «112 Україна», ZIK і NewsOne, їм наказано припинити мовлення, усю легальну діяльність медіакомпаній припинено строком на п’ять років. Провайдери відразу ж почали блокувати телеканали, а ті зробили спільну заяву про «політичну розправу» й пообіцяли боротися «за своє право вести мовлення для українців».

Радник глави Офісу президента Михайло Подоляк зазначав, що йдеться про канали з так званого пулу кума президента РФ Володимира Путіна – Віктора Медведчука. Їх «досить активно й часто відкрито використовують як інструменти чужої іноземної пропаганди в Україні», підкреслив Подоляк.

Блокування «112 Україна», ZIK і NewsOne не має нічого спільного з наступом на свободу слова, підкреслила прессекретарка Зеленського Юлія Мендель. За її даними, є підтвердження того, що ці канали фінансують із Росії.

Верховний Суд відкрив провадження за позовом про скасування санкцій проти трьох телеканалів, повідомляла 11 лютого пресслужба судової влади України.

Источник

Похожие статьи

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»