КИЇВ

«Укравтодор» запропонував узяти на баланс Подільсько-Воскресенський міст у Києві, щоб добудувати його

Державне агентство автомобільних доріг «Укравтодор» запропонувало Київській міській адміністрації передати йому на баланс Подільсько-Воскресенський міст для його добудови. Про це йдеться на сторінці агентства у Facebook 24 лютого.

«Укравтодор готовий взяти на баланс весь ансамбль, включно зі з’їздами та розв’язками, провести коригування проєкту, експертизу та розпочати роботи», – ідеться в повідомленні.

Недостатню кількість мостів через річку Дніпро у Києві в «Укравтодорі» назвали «проблемою національного масштабу», оскільки проїзд транзитного транспорту через столицю ускладнено. Це призводить до накопичення в місті вантажівок і заторів.

https://www.facebook.com/Ukravtodor.Gov.Ua/posts/3263350513764843

«Ми розуміємо, наскільки це складна інженерна конструкція із двома ярусами та 11 штучними спорудами. Управління таким гігантським проєктом є для муніципалітету надмірно важким. «Укравтодор», своєю чергою, має вже успішний досвід будівництва мостових ансамблів по всій країні», – заявили в агентстві.

Також у повідомленні зазначено, що «Укравтодор» отримує кошти під державні гарантії, що забезпечить стабільне фінансування будівництва.

«Якщо для КМДА Подільсько-Воскресенський перехід є унікальним складним об’єктом, то для «Укравтодору» це стане одним із подібних мостів, котрі ремонтуються та будуються за Національною програмою відновлення мостів. Алгоритм роботи з подібним конструкціями є напрацьованим. Є відповідно кваліфікована команда, котра керує десятками таких проєктів […] Якщо буде політична воля міста швидше добудувати міст – ми його беремо на баланс, коригуємо проєкт, проводимо експертизу і приступаємо до роботи. Найважливіше те, що чим довше будується Подільсько-Воскресенський міст, тим він буде дорожчим», – додав керівник «Укравтодору» Олександр Кубрак.

Подільсько-Воскресенський міст має з’єднати Поділ із лівобережними районами Воскресенка та Райдужний масив. На верхньому ярусі планують 6 смуг для руху автотранспорту – по три на кожен бік, на нижньому – лінію метро на Троєщину. Будівництво моста почали 1993 року (фактично з 2003-го) і багаторазово зупиняли через відсутність фінансування, зазначило агентство LIGA.net.

У жовтні минулого року мер Києва Віталій Кличко говорив, що на мостовому переході змонтували зовнішнє освітлення та декоративне підсвічування. На мосту також встановлювали металеві конструкції для з’їздів.

За інформацією «Інтерфакс-Україна», на будівництво Подільсько-Воскресенського моста 2021 року передбачено 716,8 млн грн зі спецфонду бюджету Києва, причому лише 156 млн грн  це кошти місцевого бюджету, а 560 млн грн – субвенція. На січень 2021 року проєкт виконано на 82% (загальний кошторис – 11,3 млрд грн). Орієнтовний строк введення в експлуатацію – грудень 2024 року.

Источник

Похожие статьи

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»