ПОЛІТИКА

«Скоро буде ще один, невже і його закриють?» Шуфрич анонсував новий канал для співробітників «пулу Медведчука»

В Україні може з’явитися ще один телеканал, який об’єднає співробітників підсанкційних телеканалів «112 Україна», NewsOne, ZIK, що працюють зараз на також заблокованому «Першому незалежному». Про це заявив депутат від «Опозиційної платформи – За життя» Нестор Шуфрич на каналі «Перший незалежний» у YouTube.

«У мене є інформація, що ви скоро матимете можливість працювати ще на одному каналі. Невже вони і його закриватимуть? І в який спосіб?» – заявив він.

Шуфрич не уточнив, коли саме розпочне роботу новий телеканал, але пообіцяв, звертаючись до журналістів, «боротися з цим свавіллям, поки ви не будете в ефірі».

На думку політика, ситуація з «Першим незалежним» якісно відрізняється від ситуації із трьома підсанкційними телеканалами, і його закриття вдасться оскаржити в суді якщо не українському, то на міжнародному рівні.

«Вони з «Першим незалежним «на граблі наступили дуже сильно, і дишло від грабель дало їм межи очі так, що іскри вже летять. Вони ще не розуміють цього обсягу іскор, але за «Перший незалежний» вони відповідатимуть сповна, як за всі чотири канали», – заявив Шуфрич.

Президент України Володимир Зеленський ввечері 2 лютого ввів у дію рішення Ради національної безпеки та оборони про застосування санкцій проти нардепа від «Опозиційної платформи – За життя» Тараса Козака та належних йому телеканалів.

Санкції передбачають позбавлення ліцензій «112 Україна», ZIK і NewsOne, їм наказано припинити мовлення, усю легальну діяльність медіакомпаній припиняють строком на п’ять років. Провайдери відразу ж почали блокувати телеканали, а ті зробили спільну заяву про «політичну розправу» і пообіцяли боротися «за своє право вести мовлення для українців».

Радник глави Офісу президента Михайло Подоляк зазначав, що йдеться про канали з так званого пулу кума президента РФ Володимира Путіна – Віктора Медведчука. Їх «досить активно й часто відкрито застосовують як інструменти чужої іноземної пропаганди в Україні», підкреслив Подоляк.

Верховний Суд відкрив провадження за позовом про скасування санкцій проти трьох телеканалів, повідомляла 11 лютого пресслужба судової влади України.

Співробітники підсанкційних телеканалів вийшли 26 лютого в ефір на каналі «Перший незалежний». 25 лютого у львівського каналу змінили власника, ним стало ТОВ «Медіахолдинг «Новости», створене 100 працівниками заблокованих каналів.

За годину канал від’єднали від мовлення на супутнику, а потім і в кабельних мережах, він продовжив мовлення в інтернеті. В ефірі та соцмережах телеканала повідомили, що провайдерам та супутниковим операторам СБУ висунуло вимогу від  не надавати йому жодних послуг.

Источник

Похожие статьи

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»