ПОЛІТИКА

Аваков: Ми маємо ініціювати, щоб українські канали були по всьому світу. Зокрема російськомовні. Російська мова не належить РФ

Міністр внутрішніх справ України Арсен Аваков в інтерв’ю засновнику інтернет-видання «ГОРДОН» Дмитрові Гордону заявив, що Україні необхідно організувати мовлення своїх телеканалів у всьому світі.

«Ми маємо ініціювати, щоб наші канали були по всьому світу. Зокрема й російськомовні. Тому що я хочу сказати, що російська мова, або, як я її називаю, «слобожанська мова» в нашому випадку, – вона не належить Росії. В Україні державна мова українська, а ми зараз із вами говоримо в інтерв’ю російською. Так ми домовилися. Але російська мова і російська мовна культура значною мірою належить і українцям теж. Чому я маю її віддавати?» – зазначив Аваков.

Водночас міністр не зміг відповісти на запитання, чи можливо ініціювати заборону на мовлення російських пропагандистських каналів в інших країнах.

Аваков: Коли я був нардепом, до мене Яценюк підійшов і каже: «Треба – на 10 днів підеш главою МВС». Сім років сиджу. Повний текст інтерв’ю Авакова Гордону

Президент України Володимир Зеленський увечері 2 лютого ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони про застосування санкцій проти нардепа від «Опозиційної платформи – За життя» Тараса Козака та належних йому телеканалів.

Санкції передбачають позбавлення ліцензії «112 Україна», ZIK і NewsOne, їм наказано припинити мовлення, усю легальну діяльність медіакомпаній припиняють строком на п’ять років. Провайдери відразу ж почали блокувати телеканали, а ті зробили спільну заяву про «політичну розправу» і пообіцяли боротися «за своє право мовити для українців».

Радник глави Офісу президента Михайло Подоляк зазначав, що йдеться про канали з так званого пулу кума президента РФ Володимира Путіна – Віктора Медведчука. Їх «досить активно й часто відкрито використовують як інструменти чужої іноземної пропаганди в Україні», підкреслив Подоляк.

Блокування «112 Україна», ZIK і NewsOne не має нічого спільного з наступом на свободу слова, підкреслила прессекретарка Зеленського Юлія Мендель. За її даними, є підтвердження того, що ці канали фінансую із Росії.

Верховний Суд відкрив провадження за позовом про скасування санкцій проти трьох телеканалів, повідомляла 11 лютого пресслужба судової влади України.

Співробітники телеканалів «112 Україна», ZIK, NewsOne, які потрапили під санкції РНБО і які пов’язують із головою політради ОПЗЖ Віктором Медведчуком, вийшли 26 лютого в ефір на каналі «Перший незалежний». 25 лютого у львівського каналу змінився власник, ним стало ТОВ «Медіахолдинг «Новини», яке створили 100 працівників заблокованих каналів.

За годину канал від’єднали від мовлення на супутнику, а потім і в кабельних мережах, він продовжив мовлення в інтернеті. В ефірі та соцмережах телеканалу повідомили, що провайдерам та супутниковим операторам надійшла вимога від СБУ не надавати йому жодних послуг.

ВІДЕОВідео: В гостях у Гордона / YouTube

Дмитро ГОРДОН
засновник проєкту

Источник

Похожие статьи

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»