ПОЛІТИКА

YouTube заблокував онлайн-трансляцію підсанкційного «112 Україна»

В YouTube заблокувала трансляцію ефіру телеканала «112 Україна», проти якого рішенням Ради національної безпеки і оборони України ввели санкції. Про це повідомляють на сайті телеканала.

На думку співробітників телеканала, YouTube «не витримав колосального тиску української влади в особі президента Володимира Зеленського».

В ефірі телеканала «Перший незалежний», який акумулював співробітників трьох заблокованих РНБО каналів, журналістів Медведчука під час виступу експрем’єр-міністра Миколи Азарова з’явилася рухома стрічка про те, що YouTube заблокував трансляцію «112 Україна».

Скріншот: Перший Незалежний / YouTube

Зараз на YouTube-сторінці «112 Україна» немає ефіру каналу, однак увімкнено трансляцію «Першого незалежного». Також збереглися записи старих ефірів.

На сайті телеканала на місці вставки онлайн-трансляції з YouTube можна побачити повідомлення про видалення відео через порушення правил сервісу.

Скріншот: 112ua.tv

Канали NewsOne і ZiK поки продовжують працювати в YouTube.

Президент України Володимир Зеленський ввечері 2 лютого ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони про застосування санкцій проти нардепа від «Опозиційної платформи – За життя» Тараса Козака та телеканалів, які йому належать.

Санкції передбачають позбавлення ліцензій «112 Україна», ZIK і NewsOne, їм наказано припинити мовлення, всю легальну діяльність медіакомпаній припинено строком на п’ять років. Провайдери відразу почали блокувати телеканали, а ті зробили спільну заяву про «політичну розправу» і пообіцяли боротися «за своє право мовити для українців». Вони також продовжили роботу в соцмережах і на YouTube.

3 лютого Міністерство культури та інформаційної політики України надіслало офіційний запит у YouTube про закриття акаунтів телевізійних каналів «112 Україна», ZIK і NewsOne.

Радник глави Офісу президента Михайло Подоляк зазначав, що йдеться про канали з так званого пулу кума президента РФ Володимира Путіна – Віктора Медведчука. Їх «досить активно і часто відкрито використовують як інструменти чужої іноземної пропаганди в Україні», підкреслив Подоляк.

Верховний Суд відкрив провадження за позовом про скасування санкцій проти трьох телеканалів, повідомляла 11 лютого пресслужба судової влади України.

Співробітники потрапили під санкції телеканалів вийшли 26 лютого в ефір на каналі «Перший незалежний». 25 лютого у львівського каналу змінився власник, ним стало ТОВ «Медіахолдинг «Новини», яке створило 100 працівників заблокованих каналів.

За годину канал вимкнули від мовлення на супутнику, а потім і в кабельних мережах, він продовжив мовлення в інтернеті. В ефірі і соцмережах телеканала повідомили, що провайдери та супутникові оператори дістали вимогу від СБУ не надавати йому жодних послуг.

Источник

Похожие статьи

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»