ПОЛІТИКА

Депутата від «Свободи», який продав телеканал представникам «пулу Медведчука», виключили з партії

Засновника і керівника ТОВ «Тайм медіа» Романа Любицького, який продав львівський телеканал «Перший незалежний» колишнім співробітникам телеканалів ZIK, NewsOne і «112 Україна», що потрапили під санкції, так званого пулу нардепа від «Опозиційної платформи – За життя» Віктора Медведчука, виключили з партії.

Про це 5 березня поінформувала у Facebook Львівська міська організація ВО «Свобода».

«Львівська районна рада проголосувала за дострокове припинення повноважень депутата Романа Любицького, обраного від ВО «Свобода». Раніше Романа Любицького було виключено з лав об’єднання», – ідеться в повідомленні.

Місце Любицького в райраді займе Володимир Харчук, пояснили в політсилі.

https://www.facebook.com/lvivvos/posts/2880906975483818

Власник «Першого незалежного» змінився 25 лютого, ним стало ТОВ «Медіахолдинг «Новини», яке створило 100 працівників каналів Медведчука.

Президент України Володимир Зеленський увечері 2 лютого ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони про застосування санкцій проти нардепа від «Опозиційної платформи – За життя» Тараса Козака та телеканалів, які йому належать.

Санкції передбачають позбавлення ліцензій «112 Україна», ZIK і NewsOne, їм наказано припинити мовлення, всю легальну діяльність медіакомпаній зупинено строком на п’ять років. Провайдери відразу почали блокувати телеканали, а ті зробили спільну заяву про «політичну розправу» і пообіцяли боротися «за своє право мовити для українців». Вони також продовжили роботу в соцмережах і на YouTube.

3 лютого Міністерство культури та інформаційної політики України надіслало офіційний запит у YouTube про закриття акаунтів телевізійних каналів «112 Україна», ZIK і NewsOne.

Радник глави Офісу президента Михайло Подоляк зазначав, що йдеться про канали з так званого пулу кума президента РФ Володимира Путіна – Віктора Медведчука. Їх «досить активно і часто відкрито використовують як інструменти чужої іноземної пропаганди в Україні», підкреслив Подоляк.

Верховний Суд відкрив провадження за позовом про скасування санкцій проти трьох телеканалів, повідомляла 11 лютого пресслужба судової влади України.

Співробітники телеканалів, котрі потрапили під санкції,  вийшли 26 лютого в ефір на каналі «Перший незалежний».

За годину канал вимкнули від мовлення на супутнику, а потім і в кабельних мережах, він продовжив мовлення в інтернеті. В ефірі та соцмережах телеканала повідомили, що провайдерам та супутниковим операторам надійшла вимога від СБУ не надавати йому жодних послуг.

Источник

Похожие статьи

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»