КУЛЬТУРА

Названо суму, яку CBS заплатив компанії Вінфрі за показ інтерв’ю із принцом Гаррі та його дружиною / Бульвар Шоубіз

Американський телеканал CBS заплатив продюсерській компанії американської журналістки Опри Вінфрі Harpo Productions більше ніж $7 млн (майже 195 млн грн) за право показати її інтерв’ю із британським принцом Гаррі та його дружиною Меган, які живуть у США. Про це 5 березня повідомило видання The Wall Street Journal, посилаючись на джерела, ознайомлені з деталями угоди.

Водночас вартість 30-секундного рекламного ролика, показаного під час інтерв’ю, обійшлася рекламодавцям у $325 тис. (приблизно 9 млн грн) – видання зазначає, що це вдвічі більше за звичайну ціну на рекламу на цьому каналі.

Прессекретар герцога і герцогині Сассекських у коментарі виданню повідомив, що вони не отримають компенсації за участь у зйомках.

Інтерв’ю Вінфрі із принцом Гаррі та його дружиною Меган транслювали в ефірі американського каналу CBS 7 березня. У розмові з журналісткою пара розповіла, що змусило їх відмовитися від королівських обов’язків, коли насправді вони одружилися і як представники королівського палацу побоювалися, що їхній первісток народиться із «занадто темним кольором» шкіри, оскільки мати герцогині Сассекської є афроамериканкою.

Видання New York Times 8 березня повідомило, що трансляцію інтерв’ю подивилося 17,1 млн осіб.

Британське видання Daily Telegraph в огляді, опублікованому 8 березня, підкреслило, що інтерв’ю обіцяло бути сенсаційним, але перевершило ці очікування. Зі свого боку британський таблоїд Daily Mail, посилаючись на думку експертів, назвав розмову герцога і герцогині Сассекських з американською ведучою принизливим для королівської сім’ї Великобританії, а позицію пари визнав егоїстичною.

Источник

Похожие статьи

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»