КУЛЬТУРА

Вінфрі прокоментувала своє інтерв’ю із принцом Гаррі та його дружиною Меган / Бульвар Шоубіз

Американська журналістка Опра Вінфрі 8 березня в ефірі каналу CBS заявила, що британський принц Гаррі та його дружина Меган, розповідаючи їй про побоювання якогось члена королівської родини щодо ймовірного «занадто темного» кольору шкіри в їхнього первістка, не мали на увазі королеву Великобританії Єлизавету II або її чоловіка герцога Единбурзького Філіпа. Запис коментаря журналістки розмістили у Twitter каналу.

«Гаррі не назвав жодних імен, але хотів упевнитися, що я знаю: ні його бабуся, ні дід не були частиною цих розмов», – підкреслила Вінфрі.

За словами ведучої, жодної іншої інформації про людину, яка побоювалася в розмові із принцом Гаррі, що його первісток може народитися з темним кольором шкіри, оскільки частина родичів по материнській лінії герцогині Сассекської є афроамериканцями, їй не надали. Вінфрі підкреслила, що принц Гаррі не має наміру розголошувати цю інформацію.

Інтерв’ю Вінфрі із принцом Гаррі та його дружиною Меган транслювали в ефірі американського каналу CBS 7 березня. У розмові з журналісткою пара розповіла, що змусило їх відмовитися від королівських обов’язків, коли насправді вони одружилися і як представники королівського палацу побоювалися, що їхній первісток народиться із «занадто темним» кольором шкіри, оскільки мати герцогині Сассекської є афроамериканкою.

Після інтерв’ю лідер Лейбористської партії Великобританії Кір Стармер закликав Букінгемський палац провести розслідування звинувачень у расизмі, які пролунали в розмові.

Видання New York Times 8 березня повідомило, що трансляцію інтерв’ю подивилося 17,1 млн осіб.

Британське видання Daily Telegraph в огляді, опублікованому 8 березня, підкреслило, що інтерв’ю обіцяло бути сенсаційним, але перевершило ці очікування. Зі свого боку, британський таблоїд Daily Mail, посилаючись на думку експертів, назвав розмову герцога та герцогині Сассекських з американською ведучою принизливим для королівської родини Великобританії, а позицію пари визнав егоїстичною.

Американське видання The Wall Street Journal, посилаючись на джерела, обізнані з деталями угоди, повідомило, що CBS заплатив за інтерв’ю продюсерській компанії Вінфрі Harpo Productions понад $7 млн (приблизно 195 млн грн). Зазначають, що герцог та герцогиня Сассекські не отримають компенсації за участь у зйомках.

Люди, обізнані із ситуацій в Букінгемському палаці, у коментарі Daily Mail заявили, що члени королівської родини наразі у стані шоку й печалі після виходу інтерв’ю.

Принц Чарльз після заяв молодшого сина і його дружини вперше з’явився на публіці під час відвідування церкви, парафіянами якої є темношкірі люди, але від спілкування із пресою відмовився.

Источник

Похожие статьи

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»