ПОЛІТИКА

Зеленський показав, як працює дезінформація, приписавши цитату Лесі Українки Тарасові Шевченку

Президент України Володимир Зеленський показав, як працює дезінформація, на прикладі цитат українських поетів. На Всеукраїнському форумі «Україна 30. Культура. Медіа. Туризм» він прочитав фрагмент книги Лесі Українки «Кассандра» та приписав його Тарасові Шевченку, передає кореспондент видання «ГОРДОН».

«Символічно, що ми говоримо про дезінформацію саме 9 березня, у 208-й день народження Тараса Шевченка. Наш великий поет і письменник колись сказав: «Ту брехню, что справдиться, всі правдою зовуть». Я гадаю, ці слова великого українця заслуговують оплесків… Особливо дякую тим, хто на  мить засумнівався і згадав, що насправді це цитата Лесі Українки (із книги «Кассандра». – «ГОРДОН»)», – зазначив президент.

Після цього він додав, що 9 березня виповнюється не 208, а 207 років від дня народження Кобзаря.

«Щойно я показав, як працює дезінформація. Маскуючись, вона виглядає достовірно, ховається в деталях, грає на емоціях, радіє, якщо у вас немає часу або бажання на роздуми і глибокий аналіз. На щастя, моя фраза не мала на меті посіяти якусь паніку, створити дефіцит на ринку чи вплинути на вибори іншої держави», – підсумував Зеленський.

Президент України 3 березня на спільному брифінгу з головою Європейської ради Шарлем Мішелем виокремив позитивні результати в боротьбі з російською пропагандою. Зокрема, ішлося про сильний інформаційний вплив на ЗМІ України з Росії.

Однією з перешкод дезінформації стало рішення Зеленського ввечері 2 лютого ввести в дію рішення Ради національної безпеки та оборони про застосування санкцій проти нардепа від «Опозиційної платформи – За життя» Тараса Козака та належних йому телеканалів.

Санкції передбачають позбавлення ліцензій «112 Україна», ZIK і NewsOne, їм наказано припинити мовлення, усю легальну діяльність медіакомпаній припиняють строком на п’ять років. Провайдери відразу ж почали блокувати телеканали, а ті зробили спільну заяву про «політичну розправу» і пообіцяли боротися «за своє право вести мовлення для українців».

Радник глави Офісу президента Михайло Подоляк зазначав, що йдеться про канали з так званого пулу кума президента РФ Володимира Путіна Віктора Медведчука. Їх «досить активно й часто відкрито використовують як інструменти чужої іноземної пропаганди в Україні», підкреслив Подоляк.

Блокування «112 Україна», ZIK і NewsOne не має нічого спільного з наступом на свободу слова, підкреслила прессекретарка Зеленського Юлія Мендель. За її даними, є підтвердження того, що ці канали фінансують із Росії.

Верховний Суд відкрив провадження за позовом про скасування санкцій проти трьох телеканалів, повідомляла 11 лютого пресслужба судової влади України.

Співробітники телеканалів «112 Україна», ZIK, NewsOne, які потрапили під санкції РНБО, вийшли 26 лютого в ефір на каналі «Перший незалежний». 25 лютого у львівського каналу змінився власник, ним стало ТОВ «Медіахолдинг «Новини», яке створили 100 працівників заблокованих каналів.

За годину канал від’єднали від мовлення на супутнику, а потім і в кабельних мережах, він продовжив мовлення в інтернеті. В ефірі і соцмережах телеканала повідомили, що провайдерам та супутниковим операторам СБУ висунула вимогу не надавати йому жодних послуг.

Источник

Похожие статьи

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»