СВІТ

У Латвії почали блокувати доступ до сайта «RT на русском»

У Латвії почали закривати доступ до сайта «RT на русском». Про це ЗМІ повідомило у своєму Telegram-каналі 31 березня.

Сайт недоступний клієнтам кількох великих провайдерів у країні.

У Латвії із 30 червня 2020 року заборонили трансляцію семи каналів групи RT – RT, RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary, RT TV. Національний регулятор зазначив, що ці ЗМІ перебувають «під ефективним контролем» російського пропагандиста, гендиректора МІА «Сегодня» Дмитра Кисельова, на якого накладено санкції ЄС. Із тих самих причин 8 липня мовлення групи каналів RT заборонили в Литві.

Sputnik Ближнее зарубежье (агентство заснувала МІА «Сегодня») пише в Telegram, що блокувати сайт в Латвії почали на виконання минулорічного рішення регулятора через порушення санкцій Євросоюзу.

В Україні мовлення RT заборонили із 2014 року.

Аліна ГРЕЧАНА
журналістка

Источник

Похожие статьи

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Кнопка «Наверх»